سپتیک تانک
نوشته شده توسط : تصفیه فاضلاب

پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی

چربی گیر هتل : چربی گیر فایبر گلاس با ابعاد دلخواه – جنس از فایبر گلاس تقویت شده دارای ونت هوا – عملکرد آرام سازیسپتیک تانک فاضلاب

سپتیک تانک

چربی گیر صنعتی : چربی گیر DAF روش شناورسازی گروه صنعتی ناب زیست بزرگترین تولید کننده سپتیک تانک پلی اتیلن، مخزن دوجداره پلی تیلن، سپتیک تانک بیهوازی پلی اتیلن، چربی گیر پلی اتیلن، منهول فاضلاب پلی اتیلن، سپتیک تانک پلی پروپیلن، سپتیک تانک دوجداره پلی اتیلن، سپتیک تانک فاضلاب پلی اتیلن در منطقه خاورمیانه افتخار همکاری با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ، شرکت کیسون ، سازمان بنادر و کشتیرانی کل کشور و دارای بزرگترین خط تولید مخازن عمودی و افقی از حجم 3 متر مکعب تا 100 مترمکعب عمودی و افقی درجا و تا 3000 مترمکعب در محل آماده ارائه خدمات به تمامی شرکتهای پیمانکاری رتبه دار در سطح کشور می باشد.

پایش آنلاین و مانیتورینگ آب و فاضلاب

 

مشاوره ، فروش و نصب سیستمهای پایش آنلاین و پایش لحظه ای آب و فاضلاب جهت پارامترهای

 

 

لیست پکیج های تولیدی :

  1. دستگاه آب شیرین کن

  2. سختی گیر

  3. فیلتراسیون آب

طراح و تولید کننده دستگاه های آب شیرین کن , دستگاه RO , فیلتراسیون آب , سختی گیر

PH, COD, BOD, TOC, TSS, EC, TDS, OIL, NO3, NH4, PO4, DO, CL2

خوردگی، زنگ زدگی و آلودگی خاک از مهمترین دلایل جمع آوری آب و فاضلابهای صنعتی است .لوله و اتصالات پلی اتیلن با خواص ضد خوردگی و مقاومت در برابر انواع مواد شیمیائی راه حل مناسبی برای جمع آوری و انتقال سیالات فاضلابی است.سیستم سپتیک تانک فاضلاب یک زیر ساخت شامل لوله‌ها، پمپ‌ها، غربال و کانال‌ها و … می‌باشد، که برای انتقال فاضلاب از منشاء خود به نقطه‌ای برای تصفیه یا دفع نهایی استفاده می‌شود. به غیر از گندانبار که تصفیه را در محل انجام می‌دهند، انواع دیگری از تصفیه فاضلاب نیز وجود دارد.

شرکت پایاسایت طراحی سایت  از سال 1381 در جهت رفع نیاز های انفورماتیک سازمان های دولتی و خصوصی اعم از وزارتخانه ها , نهادهای دانشگاهی , شرکت ها, ادارات دولتی , موسسات خصوصی تشکیل گردید . و به مدت حداقل 14 سال در زمینه های سیستم های کنترل , مانیتورینگ , طراحی وب , مالتی مدیا , برنامه نویسی روی شبکه , امنیت پایدار روی شبکه و سند باکس ها دارای تجربه های ارزشمند و نمونه کارهای بسیار قدرتمندی میباشد .

این شرکت تا کنون بیش از 100 ها وب سایت رسمی , دولتی , خبری و … راه اندازی کرده و هم اکنون قادر است با استفاده از آخرین تکنولوژی روز بهینه سازی , موقعیت وب سایت های مورد هدف را در صفحات اول گوگل تثبت (طراحی سایت)  کند .

به لطف وجود کارشناسان فن آور این شرکت در همایش ها و دوره های بهینه سازی که شرکت گوگل هر ساله در انگلستان برگزار میکند . امروز می توانیم این ادعا را بکنیم که وب سایت شما از صفر تا 100 طراحی و در صدر جستجو های گوگل قرار می دهیم . کارشناسان این شرکت دانش آموخته سه دانشگاه دانشگاه صنعتی شریف , دانشگاه امیرکبیر و دانشگاه صنعتی استانبول میباشند .





:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: